#04 Skutky těla 2.část | Ovoce Ducha

Galatským 5:19-21 Skutky těla jsou zřejmé, jsou to [cizoložstvo,] smilstvo, nečistota, bezuzdnost, modloslužba, čarování, nepřátelství, svár, žárlivost, hněvy, soupeření, rozdělení, sekty, závisti, [vraždy,] opilství, hýření a podobné věci. To vám předpovídám, jak jsem již dříve řekl, že ti, kdo takové věci dělají, neobdrží dědičně Boží království.

Continue reading

#01 Choďte Duchem | Ovoce Ducha

Galatským 5:16-26 Říkám však: Duchem choďte a žádost těla nedokonáte. Tělo žádá proti Duchu a Duch proti tělu, neboť stojí navzájem proti sobě, abyste nečinili to, co byste chtěli. Jste-li vedeni Duchem, nejste pod Zákonem. Skutky těla jsou zřejmé, jsou to [cizoložstvo,] smilstvo, nečistota, bezuzdnost, modloslužba, čarování, nepřátelství, svár, žárlivost, hněvy, soupeření, rozdělení, sekty, závisti, [vraždy,] opilství, […]

Continue reading

1. Timoteovi 1:8-11: Víme, že Zákon je dobrý, když ho někdo užívá náležitěa je si vědom toho, že Zákon není dán pro spravedlivého, nýbrž pro lidi nespravedlivé a nepoddajné, bezbožné a hříšné, pro lidi nesvaté a světské, pro otcovrahy a matkovrahy, pro vrahy vůbec, smilníky, lidi praktikující homosexualitu, únosce, lháře, křivopřísežníky, a co ještě jiného […]

Continue reading

1. Timoteovi 1:7-11: Chtějí být učiteli Zákona, a nechápou ani to, co říkají, ani to, o čem se tak jistě vyslovují. Víme, že Zákon je dobrý, když ho někdo užívá náležitěa je si vědom toho, že Zákon není dán pro spravedlivého, nýbrž pro lidi nespravedlivé a nepoddajné, bezbožné a hříšné, pro lidi nesvaté a světské, […]

Continue reading

1. Timoteovi 1:3-7. Když jsem cestoval do Makedonie, vybídl jsem tě, abys zůstal v Efesu a nařídil jistým lidem, aby neučili odchylným naukám a nezabývali se bájemi a nekonečnými rodokmeny, které vedou spíše k hloubání než k Boží správě, která spočívá na víře. Cílem tohoto nařízení je láska z čistého srdce, z dobrého svědomí a […]

Continue reading

#01 O přijetí slova | Podobenství

Kvůli čemu existuji podobenství a proč je Ježíš používal? Můžeme chápat jednotlivé věci v těchto vyučováních, jak chceme? Možná nejznámějším podobenství o rozsévači (Lukáš 8:5-15) otevíráme novou sérii vyučování na biblických hodinách.

Continue reading